FAQ

Produkty dostępności

Czy artykuły na stronie są dostępne?

Tak, wszystkie artykuły na stronie są w magazynie. Nasze zapasy są aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Czy mogę zamówić artykuły niedostępne na stronie?

Nie ma możliwości zamawiania artykułów niedostępnych, z wyjątkiem artykułów lub święceń w przedsprzedaży. Aby uzyskać więcej informacji, wyślij wiadomość e -mail na adres info@evolutionbikes.com

Przesyłki

Jakie są czasy unikania zamówienia?

Czasy unikania zamówienia zmieniają się między 5/6 dni roboczych, ale zawsze zobowiązujemy się jak najszybciej unikać zamówień.

Czy rowery są zdemontowane lub już zmontowane?

Rowery przychodzą wcześniej, aby ubić przednie koło i wyprostować kierownicę.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są obliczane w fazie kasy, ponieważ ma tendencję do różnicowania się w zależności od wskaźnika wagi/wolumenu zakupionego produktu.

Z jakim kurierem przeprowadzane są przesyłki?

Korzystamy z współpracy różnych kurierów, którzy mogą się różnić w zależności od obszarów wysyłkowych, używanymi kurierami są: GLS, Bartolini, DHL.

Co się stanie, jeśli moja paczka zostanie uszkodzona?

Po otrzymaniu pakietu sprawdź, czy liczba wzgórz dostarczonych przez kuriera odpowiada temu
wskazany przez sam kurier. Jeśli zauważysz uszkodzone opakowanie, zaakceptuj pakiet „z rezerwą”, uwzględniając kuriera i naszą obsługę klienta. Jeśli pakiet nie zostanie przyjęty z rezerwy, nie będzie nam nie możliwe przekazanie skargi do usługi wysyłkowej
weryfikacja i możliwe zwrot kosztów/wymiana uszkodzonego produktu lub
Brak kradzieży. Zawsze zalecamy podpisanie „z rezerwy” w momencie otrzymania pakietu w celu zweryfikowania integralności produktu w środku, jeśli otwieranie pakietu zostanie znalezione szkody lub znaki, należy je niezwłocznie zgłosić i udokumentować zdjęciami.

Jak mogę prześledzić moją wyprawę?

Wszystkie usługi wysyłkowe mają kod śledzenia, który jest wysyłany za pośrednictwem poczty elektronicznej od momentu odbycia przesyłki. Wraz z otrzymanym kodem będzie możliwe przestrzeganie stanu zamówienia (przy niektórych kurierach kod będzie aktywny 24 godziny po wysyłce).

Jak postępujesz w przypadku zwrotu produktu?

Aby uzyskać wszystkie informacje na temat powrotu i procedury ich wykonania, odnosimy się do dedykowana strona

Płatności

Jak mogę zapłacić zamówienie?

Wszystkie metody płatności są wyświetlane w fazie kasy, poniżej zgłaszamy niektóre: karty kredytowe/dłużne, PayPal, przelew bankowy itp. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę metod płatności

Czy płatność za pomocą karty kredytowej/zadłużenia odbywa się bezpiecznie?

Po wybraniu metody płatności karty kredytowej zostaniesz przekierowany do bezpiecznego portalu z szyfrowaniem transmisji danych i zgodnie z przetwarzaniem poufnych danych. EvolutionBikes.com nie przechowuje danych papierowych w żaden sposób.

Jak postępujesz za płatności według przelewu bankowego?

W przypadku płatności z przelewem banku kwota zapłacona jest wskazana w porządku; Płatność należy dokonać za pomocą następujących danych:

Nagłówek: rowery ewolucyjne

Bank: UniCredit Banca

IBAN: IT06V0200814906000101417742

W przyczynie przelewu banku wprowadź nazwę i nazwisko klienta zamawiającego i numer zamówienia.

Czy mogę zapłacić gotówkę za dostawę?

Nie, według wyboru firmy nie można płacić gotówki za dostawę.